My Wonderful Colourful Life

Jom..mengembara bersama kami..Perjalanan Kisah My Wonderful Colourful Life ini hanya untuk perkongsian semata mata. Juga bertujuan mengingati Memori memori Indah.
** P/S : Sila klik VIEW WEB VERSION untuk melihat paparan sepenuhnya blog

Monday, January 28, 2019

Kisah Viral Gambar Emma Maembong

Patutlah Emma tinggalkan Kamal Adli. Cik Eja sukakan lakonan Kamal Adli ni. Nampak sangat kesungguhan dan keikhlasan dia menyintai Emma.

Tapi macam macam Emma kata Kamal Adli keluar dengan Zahira senyap senyap la. Kata belum bersedia untuk kawin la. Rupa rupanya, dia menaruh harapan untuk yang lain.


Haissshh Terkejut juga Bila nampak gambar ini semalam....sedih pun ya....








Mencari yang lebih segak atau berduit sebenarnya? Kita sendiri tak tahu...wallahualam...apa apa pun, Cik Eja kesian Kan Kamal, dia bersungguh sungguh menunjukkan sayangnya dengan kejutan birthday di atas bukit. Susah payah dia mahu menunjukkan keikhlasan Cinta dia. Tapi sayang...begini kesudahan.

Tapi bagi Cik Eja, lagi kesian Kat Emma, kesian kenapa? Dia dah bertutup cantik2, hanya kerana seorang lelaki, dibukanya segala aurat yang hanya boleh dipertontonkan pada seorang lelaki bernama suami. Sayangnya....sayang disebabkan orangnya cantik tapi....dengan kesilapan ini saja, habis tercalar nama bukan saja nama sendiri, malah memalukan keluarga.

Yang Celah kangkang tu bukan dia? Maksudnya Syed Abdullah ini pernah berdua dengan perempuan lain begitu? Kalau ikutkan rambut dah sama, tapi mereka menafikan itu bukan Emma... wallahualam...hanya mereka Dan Allah saja yang Tau.



Apa apa pun, semoga Kamal Adli mendapat jodoh yang lebih TERBAIK, menjadi isteri dan ibu Terbaik untuk zuriat Kamal nanti....
 
Tetiba tertulis pula gosip Kali ini. Sebab memang Cik Eja follow kisah mereka berdua sebelum ini. 

No comments:

Post a Comment