My Wonderful Colourful Life

Jom..mengembara bersama kami..Perjalanan Kisah My Wonderful Colourful Life ini hanya untuk perkongsian semata mata. Juga bertujuan mengingati Memori memori Indah.
** P/S : Sila klik VIEW WEB VERSION untuk melihat paparan sepenuhnya blog

Monday, February 18, 2019

Nak Perniagaan yang Mempunyai Untung Besar?

Memulakan perniagaan bukan suatu yang mudah. Modal diperlukan dan Untuk berjaya bukan melalui jalan yang singkat. Bermula dengan Modal hanya 50k, melakukan jual beli hanya sebagai distributor local Namun  kini merupakan salah satu pengimport produk dari luar negara.

Bukan semudah itu Untuk stabil. Ia memerlukan pengorbanan dan kegigihan untuk berjaya. Walau sayang kerana sekian lama menjalankan perniagaan ini, perasaan mahu beralih arah pada bidang lain semakin membuak-buak.

Adakah anda sedang mencari-cari perniagaan yang sudah bertapak sudah berbelas tahun? Perniagaan yang sudah mempunyai asetnya sendiri dan sudah dikenali seluruh Malaysia. Malah ia telah menjadi pengimport produk luar negara dan menjadi salah satu supplier yang dicari oleh pelanggan yang mahu memulakan perniagaan dalam bidang ini.

Sekiranya anda mempunyai Modal yang besar dan semangat Wajar yang tinggi, boleh hubungi kami di email yang tertera pada profile blog ini.


No comments:

Post a Comment