My Wonderful Colourful Life

Jom..mengembara bersama kami..Perjalanan Kisah My Wonderful Colourful Life ini hanya untuk perkongsian semata mata. Juga bertujuan mengingati Memori memori Indah.
** P/S : Sila klik VIEW WEB VERSION untuk melihat paparan sepenuhnya blog

Sunday, February 17, 2019

Hati2...Wanita ini LIAT dek kerana Nafsu Gaya Dan Lifestyle

Terpaksa....Kali ini topic Gaya Dan 'lifestyle' seorang wanita.

Kehidupan bukan miskin malah bermewah menggunakan kenderaan bukan sahaja Audi,  tetapi banyak lagi kenderaan Mahal yang lain.







Seorang wanita ini sanggup bergaya Sana sini, ligat membina bisnes sendiri tetapi sungguh Liat dari membayar hutangnya.
Baru saja mendirikan rumahtangga buat Kali kedua pada 6 February 2019.





Sudah terlalu lama dia dihubungi supaya membayar baki hutangnya, tetapi asyik memberikan alasan dan mendiamkan diri.
Beginikah ciri ciri seorang "businesswoman" yang berjaya? 

Tujuan penulisan ini bukan untuk mengaibkan...tapi terlalu lama si peminta hutang mendiamkan diri, meminta minta duit sendiri, tetapi seperti mengemis. Ini juga bertujuan supaya tidak Ada orang lain lagi yang akan tertipu dengan wanita ini.

Haissshh tak boleh jadi ini, Cik Eja harus campurtangan. Kita kena buat 'something' supaya orang lain juga tidak terkena dengan 'seorang wanita bernama Linda' @ 'Mem MSC' ini.







Terus terang sekali lagi, tujuan kita bukan mahu mengaibkan, tapi kita kalau dah hutang smpai ber KK nii...kita pun nak guna juga duit tu... lagipun kalau dia susah tak apalah.... Kita boleh pertimbngkan.. Ni tengok dia mewah dan kaya dari kita ni macamana?

Kalau berdiam saja, nnti ramai lagi yang akan kena tipu.... Kita buat bukan untuk kepentingn kita sahaja tapi kita juga kena ‘care’ dengan nasib orang lain jugak.. Supaya Tidak terkena macam kita... Allah itu maha mngetahui... Inshaallah


Masih aktif dalam perniagaan homestay nya. Ada juga mengambil kesempatan dengan tidak membuat bayaran pada barangan yang diambilnya Dan menggunakan nama company lain atas tujuan 'penipuan'.

No comments:

Post a Comment